Işıl B

Işıl B
@isiltili
“Ey kör! Aç gözünü de düşlerden uyan.Simurg’u göremesen de bari küçük bir serçeyi gör. Kaf Dağına varamasan bile hiç olmazsa evinden çıkıp kırlara açıl;böcekleri,kuşları,çiçekleri ve tepeleri seyret.Bırak dünyanın haritasını yapmayı!Daha hayattayken bir taşı bir taşın üstüne koy.Gülleri ve bülbülleri göremeyip gün boyu evinde oturan adam dünyanın kendisini hiç görebilir mi?”
Sayfa 21·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini gerçekleştirme kendini yaşamayı göze alabilecek yürekliliği gösterebilmeyi ve kısırdöngülerden uzaklaşabilmeyi tanımlar
Sayfa 152·Kitabı okudu
Gerçek yalnızlık her insanı korkutur.Buna karşılık yalnız kalmaktan korkmak bir insandan diğerine farklılık gösterir. Kimi insan için bozkırın sonsuzluğunu seyretmek bile ürkütücü duyguların yaşanmasına neden olurken,bir diğeri için doğa ile baş başa kalmak doyurucu bir yaşantıdır…
Sayfa 110·Kitabı okudu
İnsan bir zaman tüketicisidir. Üstelik bize ayrılan bu zaman oldukça sınırlıdır da. Ama yine de çoğumuz yapmak istediklerimizi sonsuza dek zamanımız varmışçasına erteleriz. Yaşamımız boyunca yitirdiğimiz bazı şeyleri yeniden elde edebilir ya da yerine başka şeyler koyabiliriz. Ama tükettiğimiz zamanı asla!
Sayfa 107·Kitabı okudu
Her insanın bir başkası için sonsuz bir muamma oluşu üzerinde düşünülmesi gereken muazzam bir hakikattir…zira ben henüz tek sayfasını okumuşken kitabın aniden kapanacağı çoktan yazılmıştır. yüzeyinde ışıklar oynaşırken suyun sonsuza dek donmasına hükmedilmiştir bense kıyıda öylece kalakalmaya mahkumum…
Sayfa 15·Kitabı okudu