Aşka, evliliğe, insan ilişkilerine, hayata bakış akışı farklı olan bir Aylak Adam...
Zengin değil, paralı...
Babasından kalan para ile gezerek gerçek sevgiyi gerçek sevgiliyi bulmaya çalışan, anlaşılamayan, alışılamayan Bay C.'nin öyküsü..
Anlayamıyoruz Bay C gibi insanları, hoşgörülü olamıyoruz, yadırgıyoruz. Ama insanların gariplikleri, taşkınlıkları, korkuları, önyargıları hep bu çocukluğundaki, ilk gençlik yıllarındaki travmalar değil mi? Yetişkinliğimize izin bırakan olaylar, ilişkiler, sevgisizlikler değil mi bunları yaptıran...
Ben çok etkilendim kitaptan. Kitabın ilk bölümü, dilinin farklılığı sebebi ile zor ilerlese de sonraki bölümler çok akıcıydı.Yazarın gördüklerini anlatırken girdiği ayrıntılara da hayran kaldım..
Tavsiye ediyorum