Çok sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine elime aldığım bir kitap ve Nermin Yıldırım’dan okuduğum ilk kitap.
Nermin Yıldırım, bu kitabıyla edebi olgunluğun zirvesine dokunmuş diyebilirim. Dil o kadar yoğun ve ustalıkla işlenmiş ki, her cümlede durup soluklanmak istedim. Ancak bu yoğunluk akıcılıktan hiçbir şey eksiltmemiş; aksine, bir sayfa biter bitmez diğerinin merakıyla kendinizi hikayeye kaptırıyorsunuz. Kitabı elimden bırakmakta gerçekten çok zorlandım. Yazarın kelimelerle kurduğu o saklı bahçede kaybolmak, hem zihinsel bir şölen hem de duygusal bir yolculuktu..