Canım en sevdiğim eniştemin( başka eniştem yok) tavsiyesiydi bu kitap.. Benim sanırım böyle kitapları kalbim kaldırmıyor. Normalde üç güne bitireceğim kitabı bitirmemek için direndim resmen. Başlamıştım, okumamak istedim. Yapamadım. Kitap bitti. Ben de bittim. Yüreğimin içinde bir yer daha açmak zorunda kaldım Güliş için. Yok yok annesi Nevra için, babası için de olabilir. Ya da iki kere annesi için. O çocuksu kalbinde kocaman bir kadın oluşunu yaşattı bana. Kendi kendine büyüsün diye bir kenara bırakılmış sanki canım Güliş.
Çocukluğumuza dönüp izler yakalayabileceğimiz bir hikaye ve müthiş bir anlatım..