"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek değildir.
Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu kafidir."
Özlem,saygı ve minnet ile...
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Bu yaşa geldim
İçimde bir çocuk hâlâ
Sevgiler bekliyor sürekli senden ,
İnsanın bir yanı nedense hep eksik
Ve o eksiği tamamlayayım derken,
Var olan
Aşınıyor azar azar zamanla.
Anamın bıraktığı yerden
Sarıl bana.
Güneşte
denizin sonunda mavi bir duman gibi
gözümde tütüyorsun.
Yeşil bir erik dalı yüreğim
sen altın tüylü bir yemiş
sallanıyorsun.
Fakat ben seni böyle bir yemiş
ve bir duman gibi görmenin yerine
sahiden görmek istiyorum çıplak ayaklarını
sahiden dokunmak istiyorum uzun parmaklı ellerine!..
Hadi uyan
Aydınlığa çık da çil gözlerin ışısın
İlkyazlar sıcağı biriksin yüreğine
Yoksul olsan da uyan
Garip olsan da uyan
Madem ki güzelsin, güzeli yaşatmak için
Madem ki iyisin, iyiliği yaşatmak için
Madem ki umutlusun, umudu yaşatmak için