“Saçların uçuşurdu rüzgârdan.
Yanından seni seyrederdim.
Güneş yakardı,
deniz yanardı..
Sen konuşurdun, dinlerdim.
Gülerdin..
Susardın,
düşünürdün.
Benimle el ele yürürdün..
Yol biterdi.
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü. Hem akıl çağıydı hem aptallık .... "
En orijinal en güzel kitap başlangıç cümlelerine sahip kitaplardan biri " İki Şehrin Hikayesi"
Anıları aşkları ve bir kenti
Bırakıp gidebilirdi apansız
Apansız başlardı yolculuklar
Hangi saatinde olursa günün
Ve hep kar yağardı nedense
Durmadan kar yağardı yol boyunca
Ve nasılsa yok olup giderdi hüzün
Kent görünmez olunca arkada
Ne bir veda sözcüğü dökülürdü dudaklarından
Ne de dönüp bakardı geriye bir kez olsun