Sevgi iki şeydir güvenmek ve inanmak bunun dışında ne bir tanımın nede güzel sözlerin hiç bir gerçekliği yoktur. Günümüzde insanlar bunu bir alışveriş bir deneme olarak görüyorlar. Gerçekten seven ile sadece salt sevilmek istenen arasında bir alışveriş. Gerçekten seven inanmak, güvenmek istiyor ve yapıyorda lakin diğeri ise sevilmek, övülmek, hüznünü gidermek ve sonrada alışveriş yapmış gibi tokalaşıp gitmek istiyor ve yapıyorda maalesef. İnsan sevdiği ona güvendiği, inandığı için mutlu, sevildiği için değil. En kötüsü ise size hiç güvenmemiş ve inanmamış olduğunu öğrendiğinizde; siz ona o bir başkasına... Alışverişte sizi inandırmış olması ne acı ah şu gerçek sevgiyi gerçekten kirletenler işte sevginin en büyük kiride bu değil midir zaten? Insanın gelgitleri değil midir masum sevgiye uykuyu haram eden; umudu öldüren? Ah şu insanlar ve gelgitleri.
Ey insan oğlu ya gelecesen hiç gitme
Yada gideceksen asla gelme
İsمail