İsمail

Diyeceğimiz biri Allah'ım 🥹❤️
İsمail
Amin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sen öyle çağırmasan ben böyle gelmezdim.”
Edebiyat
İsمail
#227897405
-Hala yalnızmısın? -Sadece özgür. -Peki ya mutsuz? -Sadece alışmış. -Peki ya aşık? -Sadece eksik. -Peki ya sen?Hala bekliyormusun? -Beklemek.. Şimdi hiç duymayan birine en güzel şarkını söylemek kadar anlamsız. -Peki ya umut? -Umut yok.....
İsمail
youtu.be/CBxOAFrsyxA