İsمail

İnsanlar aradığında gelmezler,aramadığında keşke beni çağırsaydın derler.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben yazdım okuyup değerlendirir misiniz lütfen?
Sessiz Gemi Bana gelen bir tek kendin mi sandın Sen ancak bir gemi bense bir liman Demir atıp kalacağını mı sandın Oysaki her gemi gitti, kalmadılar inan Ben değişmem aynı limanım hep aynı Değişen gemidir anlar değerini bende Lakin çok gördüm limanımda durmayanı Kıymetimi bilmeden gidecek mısın sende İnsan bir kez sevdi mi eğer tam sevmeli Kırmadan üzmeden bırakmadan cesurca Ne olursa olursa olsun ölümüne sevmeli Gitmemeli limanından kendini sevdirince
Şiir/Metin
youtu.be/jzVY_PWrY9k İnsanları unutmak zorunda kalmaktan vallahi çok yoruldum