hep aynı şey oluyordu. bir an için umutlanıyor, hemen ardından umutsuzluk denizine kapılıyordu. acıysa durmak bilmiyordu. hep acı, hep çaresizlik, hep aynı şey..
madde ve ruh savaşının ve çatışmasının, bir cinayetle anlatılmasını okuyoruz romanda. bir komiser eski komşusunun öldürülmesinden sonra katili bulmaya çalışıyor. ve yıllar önce bıraktığı sokağına geri dönüyor. herkes katilin ONLAR olduğunu savunur. zaten yazar konuyu ve asıl anlatılmak isteneni o kadar açık ve anlaşılır bir dille anlatıyor ki anlatılmak isteneni de anlıyoruz konuyu da. akıcı bir kitap, ben severek okudum değinilen konular güzel. ders alınabilecek bir kitap. okumanızı tavsiye ederim. iyi okumalar.