Kızgınlığımı ve çaresizliğimi anlatamam size. Yine de benimle empati kurmaya çalışın. Bir insan için bütün yaşamınızı bir kenara itiyorsunuz, o ise kayıtsızca elinin tersiyle kovduğu bir sinekten daha fazla değer vermiyor size.
İkimiz birbirimize sadece iki metrelik mesafede nefes alıp vermekteydik. O benim farkımda olmasa da, benim gözlerim onun üzerindeydi. Beni görmüyordu, kimseyi gördüğü yoktu zaten.