Geleceğin yol "ben" oluyum istedim.Başkası değil ya da yalnızlığın değil.
Aşk
Yeryüzünde güzel olan ne varsa Bir kağıda sığdırmak istedim. Seni yazdım Seni anlattım Hep seni söyledim. Bir sonu olmadığını bilerek Ve bir karşılık beklemeden. Sadece yüzüme gülümse istiyorum. Bak, buna bazı dinlerde İbadet diyorlar.. Ümit ÜSKÜDAR
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çığlık
Tövbe ettim seninle olmamaya İnat etti evren, yine birleştirmeye Seni istedim, vermedi hayat Senden kaçtım, yine buldun beni Ellerin oldun, benim olamadın Buldun bir benzerimi Ama hiçbiri ben etmedi, edemez Sardım seni yine ellerimle Verdi Allah belamı seninle Ne seninle olabildim, ne sensiz İçimde duyulmayan bir çığlık Duyulsa, içine gömersin beni
Kalbinizin muhabbet ve dua üzere kalmasıdır hayatın gayesi. Dedi Pamuk dedem ( Sadettin Ökten ) az once izlediğim bi videosunda. Ve yine ne güzel konuşup yüreğimize dokundu. Öyle sizinle de paylaşmak istedim. Geceniz hayr olsun. Kitap okumalarınız bol olsun. okuyamayanlara okuma şevki gelsin Allahım Amin bana da.🥲
Acep şu yerde var mı ola Şöyle garip bencileyin Bağrı başlı, gözü yaşlı Şöyle garip bencileyin Gezdim Rum ile Şam'ı Yukarı elleri kamu Çok istedim, bulamadım Şöyle garip bencileyin Bendeler garip olmasın Firkat oduna yanmasın Hocam kimseler olmasın Şöyle garip bencileyin Bir garip ölmüş diyeler üç günden sonra duyalar Soğuk su ile yuyalar Şöyle garip bencileyin Söyler dilim ağlar gözüm Gariplere göyner özüm Meğer ki gökte yıldızım Ola garip bencileyin Nice bu dert ile yanam Ecel ere bir gün ölem Meğer ki sinimde bulam Şöyle garip bencileyin
Karanlığı elimle bölmek istedim. Seni çok özledim..🎧🍻
Müzik