Hiçbir duyguyu küçümseme, hiçbir duyguya bayağı gözüyle bakma! Her duygu iyidir, hatta pek iyidir; kin ve nefret de kıskançlık da, acımasızlık da öyledir. Bizi yaşatan, kimi zavallı kimi güzel ve şahane duygulardan başkası değildir, haksız bir davranışa konu yaptığımız her duygu kendi elimizle söndürdüğümüz bir yıldızdır.