ümran

ümran
@itsumr4n
Peki ya ben neredeyim, benim farklılığım, benzersizliğim, benim yalnızlığım nerede? Kendimi başkalarının gördüğü gibi mi görüyorum? Bu gerçekten ben miyim?
Sayfa 15
Alıntı
Reklam
Ölüm de bir kadındır, ama daha üstün bir yaşam türü sunar — sonsuz yaşamı.
Sayfa 10
Alıntı
…ne de olsa insan sesinin hep boşlukta, yankılanan, yani duyulmayan bir ses olduğu bir dünyada, çığlık çığlığa ağlamamak büyük bir esenlikti.
Sayfa 9
Alıntı
neyim varsa elimde kalan yine de mutluyum ne yitirdiysem yitirdim yine de mutluyum
Alıntı
bir ilişkin olacaksa herkesten önce kendinle olmalı
Alıntı
Reklam