"öldü, hepsi bu, neden öldüğünün bir önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçmadır, neden öldüğü zamanla unutulur, yalnızca bir tek sözcük kalır geriye, öldü"
"Nereye gidersen git, üzüntülerin de seninle beraber gelecektir. .. Herkes gidebilir, herkes kaçabilir ama, herkes kendine hâkim olamaz, herkes kendine karşı zafer kazanamaz."