acaba mecnun leyla'yı elde edip onunla evlenseydi, ferhat şirin'e kavuşsaydı, aradan bu kadar yıl geçtikten sonra bizim birbirimize olduğumuz gibi tutkun olabilir miydi? yangın olabilir miydi? sen ne dersin buna?
Okuduğum en tatlı romanlarından biri. Her şeyi hissettiren ve hiç bitmeseydi dediğğim bir kitap. İçinde dolu dolu bir sevgi ve cesaret var. O evrende olmayı dilerdim.