Mesela “Boş vakitlerimde kitap okuyorum!” diyorlar. Oysa kitap okumanın kendisi zamana kıymet katan bir eylemdir. Boş vakitte yapılacak bir şey değildir ki! İnsan, insan olması hasebiyle boş vakti olan bir varlık da değildir. Mutlaka bir şey yapıyordur. Önemli olan ne yaptığıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiç kimse olmak başka türlü bir anonimlik anlamına geliyordu, kendisini de en az karşısındaki kadar güçlü kılan bir durumdu, bunun iyi anlaşılmasını istiyordu.