İzzethan

İzzethan
@izzethann
Şu misafirhane-i dünyada nedir bu telaş..
“Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir. Hatta mukabele edilmesini bile beklemeden sadece sevmek..."
Reklam
-"Yüreğim acı çekmekten korkuyor." -"Yüreğine, acı korkusunun, acının kendisinden de kötü bir şey olduğunu söyle."
“Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür Hanım, gözlerimle değil dudaklarımla. Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan. Delilik mi dedin? Kim bilir… belki de yerde sürünmenin bir tepkisidir ya da ne bileyim bilinçsiz bir aykırı olmak duygusu. Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki?”
Alıntı
Bütün tarihini sırtına vurup Denizi üç günde geçen serçenin Bir seher vaktinde soluk soluğa Tünediği dalda şenlik gibisin
Alıntı
“Başka bir öğüdün var mı?” Diye sordu çocuk “Ne kadar değerli olduğunu, sana Nasıl davranıldığıyla ölçme.” Dedi at.
Alıntı
Reklam