Biz başarıyı severiz, çalışmayı değil. Başarıyı öyle çok severiz ki hırpalamaktan korkar, ona el yerine göz koyarız. Yeryüzünde “çalışmak” kavramını bizlerinki kadar öpmüş ulus yoktur. Çalışmak bizim dilimizdir. “Çalışmak” seni öpüyorum. Belki bir gün sen de bizi öpersin!