Zenginliğin, sevginin ya da özgürlüğün peşinde koşarak bitkin düşersin, belirli bir hakkı elde etmek için yapmadığını bırakmazsın, ama bir kez elde ettin mi de hiçbir tat almazsın bundan. Ya boşa harcarsın ya elini sürmeden yanından geçersin, çoğu kez de geçmişe dönüp uğraşmayı, didinmeyi acıları yeniden yaşamayı düşlersin. Düşünü gerçekleştirmiş olmak boşlukta bırakıverir seni. «Hep ilerlemek, hiçbir zaman varmamak istiyorum» diyebilen kişi mutlu kişidir. «îlle de varacağım» diye inat ederse, mutsuz. Varmak ölmek demek, yapabileceğin tek şey yolda biraz oyalanmalı, bir iki durak yeri bulmalı kendine.