n.

@jeunedn·
·
sabitlendi
Genelde öyle olur zaten, kalbim sivri bir çakıyla ovulur, ben evi süpürürüm. Geberirim kahrımdan gider faturaları öderim, tırnaklarımı keserim ne bileyim kedilerin kumunu falan değiştiririm. Ne yapacağım ki başka? Camus'ta diyor ya; 'Annem öldü neyse ki yapılacak çok iş var.'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

n.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·123 syf.·
13 günde okudu
·
2026 9. kitabı
Hermann Hesse
8/10 · 47,1bin okunma
Çünkü nasıl olsa gelip geçecektir. Geçmezse?.. ne içki, ne Afyon para eder. Geçerse… Birden çiçeklerin kokmaya başladığını, kirazların kızardığını, çileklerin insanlar için olduğunu, mescitlerin fukaralara; tereyaglı, dilli sandviçlerle şu al al, sarı yağlı buzlu gibi bifteklerin zenginlere ayrıldığını ne kadar düşünürseniz düşünün güzel bir hal çaresi beyninizden avuçlarınıza, parmaklarınıza değer gibi olur.
Sayfa 79·Kitabı okudu