Çok iyi. Onlarca açlık, yoksulluk, fakirlik üzerine kitap okumuşumdur fakat açlığı iliklerine kadar hissettiren iki kitaptan biridir benim için. İnsan doymak için tükürüğünü yer mi? Bu kitapta yiyor. Doymak için bulduğu kemiği emer mi? Bu kitapta yapiyor. Ciddi anlamda çok iyi bir kitap. (Bu arada bahsettiğim diğer kitap tabiki Suç ve Ceza‘daki Raskolnikov’un aç gezdiği bölümler.)
Çok iyi. Onlarca açlık, yoksulluk, fakirlik üzerine kitap okumuşumdur fakat açlığı iliklerine kadar hissettiren iki kitaptan biridir benim için. İnsan doymak için tükürüğünü yer mi? Bu kitapta yiyor. Doymak için bulduğu kemiği emer mi? Bu kitapta yapiyor. Ciddi anlamda çok iyi bir kitap. (Bu arada bahsettiğim diğer kitap tabiki Suç ve Ceza‘daki Raskolnikov’un aç gezdiği bölümler.)
Kişisel olarak basit aşk konulu romanları sevmiyorum. Köşeyi dönünce çarpışıp aşkını bulma konulu romanları... Kürk Mantolu Madonna bana o kitapları hatırlattı. Özellikle tren garında yıllar önceki sevgilisi görme bölümü... Sabahattin Ali sevdiğim yazarların başında gelir ama bu kitabı nedense sevemedim. Bu kadar çok insanın neden sevdiğini ise anlamadım. Konu itibariyle çok daha başaralı eserlerli hiç tanınmazken yılların bu kitabın liste başı olması tuhaf geliyor...
Kişisel olarak basit aşk konulu romanları sevmiyorum. Köşeyi dönünce çarpışıp aşkını bulma konulu romanları... Kürk Mantolu Madonna bana o kitapları hatırlattı. Özellikle tren garında yıllar önceki sevgilisi görme bölümü... Sabahattin Ali sevdiğim yazarların başında gelir ama bu kitabı nedense sevemedim. Bu kadar çok insanın neden sevdiğini ise anlamadım. Konu itibariyle çok daha başaralı eserlerli hiç tanınmazken yılların bu kitabın liste başı olması tuhaf geliyor...