İçinde kurgusal ve dil, üslup açısından çok başarılu öyküler barındırıyor. Ön yargıyla okumuştum fakat ciddi anlamda beğendiğim üç dört öykü kitabından biri oldu. İlk öyküsü Yalıda Sabahda sayfa 27’nin sonundaki papağanlarla ilgili bölüm muhteşem bir tespit tavsiye ederim...