Zeze

Zeze
@jiyan_
Herkesin gerçeği kendine acı, herkesin acısı kendine biricik..
Reklam
"Jîyan çîrok e. Dema tu ji kesekî hez dikî, tu ji çîroka wî jî hez dikî.."
İnsanın konuşacak kadar zekaya, ya da susacak kadar akla sahip olamaması büyük bir talihsizliktir.
Jîyan mînani warisekî ye...tü hengî dirêsî dirêj dibe.