toska

toska
@jlmnes
korkma, eriyor üzüntünün mumu!
Reklam
• düşünürken yalnız o adamların dışlarına bakarız; onların da birer kafaları, bunun içinde, isteseler de, istemeseler de işlemeye mahkum birer dimağları bulunduğunu, bunun neticesi olarak kendilerine göre bir iç âlemleri olacağını hiç aklımıza getirmeyiz.
toska
• hele öyle iç dünyalar vardır ki, içinde nasıl büyük savaşlar gerçekleşiyor bilemezsiniz. bu yüzden philon, çok sade bir nasihat veriyor bizlere: "nazik ol, çünkü karşılaştığın her insan büyük bir sıkıntı taşıyor."