ekin

ekin
@jsverne
On üç damla gözyaşını saydım, allahına kitabına sövüp saydım.
İnsan doğasının bu denli dirençli olması gerçekten mükemmel. Ne olursa olsun, engelleyici neden herhangi bir biçimde ölümle bile olsa da ortadan kaldırıldığında umut ve neşe ilkelerimize çabucak geri dönüyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle acınası durumdayım, öyle üzgün, yaşam da dahil, dünyadan ve içindeki her şeyden öylesine bıktım ki şu an ölüm meleğininin kanat çırpışını duysam umursamam.
Bu gece delilere karşı aklı başındaları oynayacağız.
Gerçek Tanrı bir serçenin düşüşünü bile önemser; fakat insan gururundan yaratılan Tanrı; kartalla serçe arasındaki farkı göremez.