ekin

ekin
@jsverne
On üç damla gözyaşını saydım, allahına kitabına sövüp saydım.
Bir keresinde adamın birinden Shakespeare sevmediğimi yazmaya hakkım olmadığını anlatan uzun ve öfke dolu bir mektup almıştım. Gençler bana kanıp Shakespeare okuma zahmetine bile girmeyeceklerdi. Böyle bir konum almaya hakkım yoktu. Sayfalarca bunu söyleyip durmuştu. Cevaplamadım. Ama burda cevaplayacağım: Siktir git lan. Hem ben Tolstoy’u da sevmem.   BITTI
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Taşımak zor yaşamı." Yoksa neye yarardı sabahları gururlu olup da akşamları teslim oluşunuz?