Tam vakti! Gönlümdeki sızıya merhem sürüyor, Dermansız bacaklarımı sürüyerek ayrılmaya hazırlanıyorum.
Sayfa 59·Kitabı okuyor
Şiir
Anne! 0 şefkatli ellerinle Şu ağlamamı teskin et.
Sayfa 57·Kitabı okuyor
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neydi benim umduğum Neden bir ben batmaktayım bir başıma?
Sayfa 45·Kitabı okuyor
Şiir
Ve yaşamamın tek sebebi, Kaybettiğim şeyi arayışımdır.
Sayfa 36·Kitabı okuyor
Şiir
Seung-woo: "Siz bu dükkana sadece kitapları değil, ruhunuzu da koymuşsunuz Yeong-ju Hanım. İçeri giren herkes bunu hissediyor. Burası dışarıdaki o sert dünyaya karşı kurulmuş en güzel sığınak." ​Yeong-ju: "Bunu sizden duymak çok değerli. Bazen doğru mu yapıyorum diye şüpheye düştüğüm anlar oluyor. Toplumun kurallarının dışına çıkınca insan kendini hep biraz suçlu hissediyor." ​Seung-woo: "Suçluluk duymayın. Eğer bu bir suçsa, o zaman dünyanın daha fazla sizin gibi suçlulara ihtiyacı var demektir." ​Seung-woo: "Hayatı çok fazla planlamayı bıraktığımdan beri daha mutluyum. Gelecek haftayı bile düşünmüyorum bazen." ​Yeong-ju: "Ben de öyle. Eskiden geleceğin belirsizliği beni korkuturdu, şimdi ise heyecanlandırıyor. Çünkü her şeyin belirsiz olması, önümüzde hâlâ seçebileceğimiz onlarca yol olduğu anlamına geliyor."