Alain de Botton'un "Ateizm 2.0" adı altında başlattığı, en koyu ateistlerin bile dinlerden öğrenecek bir şeyleri olduğuna dair savları tesbih gibi dizdiği bir kitap.
Açıkçası kitabı dinciler ve dinlerden nasıl daha çok nefret edebilirim umuduyla açtım, ama an itibariyle hafta sonu kiliseye gitmeyi düşünüyorum.
Kitaptaki düşüncelerin bir özetini yazarımızın kendi ağzından tester olarak buraya bırakıyorum: youtube.com/watch?v=2Oe6HUg...