Uzun zamandır okumak stediğim isimlerden biri olan Mehmet Berk Yaltırık ile tanıştığım ilk kitabı oldu. Kitapta Arnavutluk ve diğer bazı Balkanlar ülkelerinin gelenek ve göreneklerini öğrenebileceğiniz hatta onların şiveleri ile karşılaşabileceğiniz bir eser. Kitap ince olmasına rağmen benim gibi zaman bulamayan bir okur için okuması bir tık zorlayıcı diyebilirim. Genel olarak kitabı beğendim, fakat bu kitabı okumanın yazar ile tanışmak açısından yeterli olmadığını düşünüyorum. Yine de başarılı ve önde gelen Modern Türk Edebiyatının Korku-Gerilim yazarlarlarından birinin kitabını okumak gurur vermekte bana.