İnsanlar Kur'an okuduktan sonra ' Sadakallahülazim' der ancak bunun 'Azim olan Allah doğru söyledi.' anlamına geldiğini bilen insan sayısı neredeyse yok denecek kadar azdır.
Kitap için okumayın gibisinden laflar söylemeyeceğim. Ne okuduğunuzu biliyorsanız, kitaptan beklentinizi o yönde tutuyorsanız kesinlikle güzel kitap. Elime alıp ve sayfalarını keyifle çevirdiğim bir kitap oldu. Yazar kendi yaşantısından kesitleri bizimle paylaşmış içlerinde komik olanlar mevcuttu yani o duyguyu yakaladığınız zaman baya baya okurken gülmek dediğimiz şey olabiliyor. Ben yapılan olumsuz yorumlara karşı okuyun diyorum. Keyif almayı bilirseniz yani yazarı yakalarsanız bir çırpıda okunup bitecek bir kitap.
Ah, gençliğinizin kıymetini bilin. En güzel günlerinizi sıkıcı şeyleri dinleyerek, kaybetmeye mahkûm olanları kurtarmaya çalışarak, kendinizi cahil, kaba, adi insanlara adayarak heba etmeyin. Bunlar çağımızın hastalıklı amaçları, yanlış idealleri. Hayatınızı yaşayın! İçinizdeki o muhteşem yaşama sevincini ortaya çıkarın! Hiçbir şeyi ıskalamayın. Hep yeni heyecanlar arayın. Hiçbir şeyden korkunuz olmasın...