Esma Saltık

Ne yapalım? Günün birinde dostluklardan, insanlardan ve hayvanlardan ve ağaçlardan ve kuşlardan ve çimenlerden yapılmış, vazife hissiyle çarpan yüreklerle dolu bir alemde yaşayacağımızı düşünelim. Bir ahlakımız olacak ki hiçbir kitap daha yazmadı. Bir ahlakımız, bugün yaptıklarımıza, yapacaklarımıza, düşündüklerimize, düşüneceklerimize hayretler içinde bakan bir ahlakımız.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Reklam

Esma Saltık

, bir kitap okudu
6/10
·288 syf.·
2023 6. kitabı
Honore de Balzac
7.8/10 · 18,7bin okunma
"Mutluluğa o kadar açtık ki, özgür olmadığımızı unutmuştuk."
"İnsanoğlunun kalbinde birbiriyle zıt iki duygu vardır. Tabii ki, başkasının sefaletine acımayan insan yoktur. Ancak kişi bir şekilde bu talihsizliğin üstesinden gelmeyi başarabildiğinde, bu sefer diğerlerinde bir hayal kırıklığı hissi doğar."
Sayfa 48·Kitabı okudu