melisa

melisa
@justhemels
" ama şunu unutma, insan her şeyle yaşayabiliyor ama keşke ile yaşamaya alışamıyor"
"En kötü tarafı ne biliyor musun? Bir şeyi unutmaktansa onu unuttuğunu hatırlamak"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dün, bugünden daha iyiydi ve ondan önceki günde dünden."
"Neden anılar bedenin gölgesine saklanıyordu ki ?"

melisa

, bir kitap okudu
10/10
·88 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2020 5. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,8bin okunma
"Sadece yalnızlık çeken çocuklar tutkularını bütünüyle, dağılmaksızın koruyabilirler, ötekiler, duygularını başkalarıyla beraberlik atmosferinde gevezeliklerle harcarlar, yakınlıklarla köreltirler, aşk hakkında çok şey okumuşlardır, duymuşlardır ve aşkın ortak bir kader olduğunu bilirler. Onunla bir oyuncakmışçasına oynarlar, tıpkı ilk sigaralarını içen erkek çocukları gibi, onunla böbürlenirler. Oysa bana gelince, benim içimi dökebileceğim kimsem yoktu. kimse bana bir şey öğretmiş ve beni uyarmış değildi, deneyimsizdim ve her şeyden habersizdim: kendimi kaderime bir uçuruma atlarcasına teslim ettim.
Sayfa 12·Kitabı okudu