buse.k

buse.k
@k_buse
İkimiz birden sevinebiliriz &
Sırf birisini kaybetmek istemediğin için daha fazla anlayışlı ve affedici olmaya çalıştıkça, düzeltir sanarak konuyu kapatmaya çalıştıkça, kimse seni kaybetmekten de incitmekten de korkmamaya başlıyormuş...
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Gülüp eğlenmeliydim, Su gibi akmalıydım şu yaşımda, Oysa ağır ağır düşünüyorum geleceği... Kaç gecem daha böyle huzursuz geçecek? Beni felaketler değil düşünmek mahvedecek..." Murat Ali Ersan
Şiir
Sözde, senden kaçıyorum dolu dizgin atlarla, Bazen sessiz sedasız ipekten kanatlarla, Ama sen hep bin yıllık bilenmiş inatlarla, Karşıma çıkıyorsun en serin imbatlarla... Yavuz Bülent Bâkiler
Şiir
"Bugün oturdum ölümü düşündüm Kirli, acı bir su gibi yürüdü içimde Dokunduğum, gördüğüm her şeye sindi Ürperdim, korktum ve biraz şaşırdım (...) Bugün oturdum ölümü düşündüm Yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelken Ahmet Erhan
Şiir
.. her şeye gülüp geçmek lazım. onun için sen de gül ama yalancıktan değil. geçmişi, eskiden olanları, kalbinin sızısını, sevdiğin insanı falan her şeyi boşvererek gül hadi hemen şuan gülmelisin. gülmelisin ki hayat daha katlanılabilir bir yer olsun :))