Yazar kitabın ilk ve uzun bölümünde özellikle kendi hayatından bahsetmiş ancak güzel görüşlerini de yabana atmamak gerekiyor. İkinci bölümde 15 Temmuzu tabiri caizse haykırmış
Efsane komutan sayın Erdal SARIZEYBEK in değerli tecrubelerınden uyarladığı bu kitap oldukça akıcı bır kıtap.Teror sorununu detaylarıyla ele alıyor,özellikle kaçakçılık...Şiddetle tavsıye edılır
Arkadaşlık, ihanet ve sadakatin,korkaklık,gerçek dostluk,hüzün,pişmanlık,gerçek sevgi,ne ararsanız var bu romanda.Okurken gerçekten bir şeyler hissedeceğiniz muhteşem bir kitap.