Kadim Zaman

Kadim Zaman
@kadimzaman
"İnsan kendine de iyi gelir."
İnsanlar sessizliğe katlanamıyorlar, diye yazıyordu Prado'nun kısa notlarından birinde, katlansalardı, kendilerine katlanmış olurlardı."
Sayfa 202·Kitabı okuyor
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hayatları ne kadar kolay ya da zor, ne kadar kuru ya da bereketli olsa da, o hayatı daha fazla tatmak istiyorlar. Sonları geldikten sonra o hayatın eksikliğini hissedemeyecek olsalar da ve bunu bilseler de, bitmesini istemiyorlar. " ... "Ölümü yakından tanımak bize ne yapıyor?"
Sayfa 195·Kitabı okuyor
Edebiyat
"Sonra, hayatında tatmadığı bir sessizlik oldu: O sessizliğin içinde yıllarca sustu. "
Sayfa 137·Kitabı okuyor
Edebiyat
"İçimizde olanın ancak küçük bir kısmını yaşayabiliyorsak gerisine ne oluyor?"
Edebiyat
"Ve herkes görünene aldanmayın hazırdı. Çünkü görünene aldanmak, hayatı dayanılır kılmanın ilk şartıydı..."
Sayfa 173·Kitabı okudu