Şu gerçeği itiraf etmeliyiz ki bizler çoğunlukla en uzak bir yerde bulunan bir ailenin özel hâllerini bildiğimiz hâlde oturduğumuz yerin bir saat ötesini bilmeyiz.
Çok kitap okuyan biri olmamakla birlikte bu kitabı oldukça beğendim. Herkesin muhakkak okumasını tavsiye ediyorum. Sabahattin Ali'nin mükemmel betimlemeleri yanında hayata talihsiz başlayan bir çocuğun hikayesi sizleri bekliyor olacak. Aynı zamanda dönemin ahlak çöküntüleri iktidar ilişkilerindeki bozukluk gibi önemli konulara değinen bu kitabı muhakkak okumalısınız. Şimdiden iyi okumalar. :)