“ Öyle şey olur mu? O zaman insan orospu olur işte” demişti. 15 dakika boyunca orospuluğun ne olduğunu anlamaya çalışmıştım. Sibel ablanın anlattığı her şeyi anladığımı söyleyemem ama en az anladığım şey buydu. Öğrenmek istiyordum, çünkü annemin bana son zamanlarda neden sürekli “orospu olacaksın” dediğini anlamam buna bağlıydı. Halbuki söylemesi ne kadar güzel, değil mi? Böyle bir kelimenin bir küfür olabileceğine inanmakta zorlanıyorum işte. Kötü yola düşmüş bir kadını neden öyle güzel sesli bir kelimeyle anlatıyordu ki? Söylemesi Şiir gibi… Bana desen ki tek kelimelik şiir yaz, herhalde “orospu” derdim. Ama anlamını değiştirdim tabi. Mavi üzerine Işıl Işıl yanan kırmızı benekli bir kelebekmiş mesela. Çok yüksekten uçan, döne döne dans eden, acayip iri bir kelebek canlanmıyor mu senin de hayalinde?