Şu ana kadar hiç inceleme yazmadım ama bu kitap ile ilgili sırf yarım bıraktığım için yazıyorum. Kitap “makaleler” ‘den oluştuğu için olabilir ama; kitap en fazla 10 ana cümleden ibaret. Hocayı ve düşüncelerini eleştirecek hadde sahip değilim. Kitap 380 sayfa ama detaylar hariç ki o detaylar da defalarca kendini tekrar ediyor, kendini sürekli tekrar eden fikirlerden ibaret. Bana göre (iddia değil) kitap en fazla 100 sayfa da özetlenip biterdi. Ben 125. Sayfada bırakmak zorunda kaldım. Dayanamadım ... :’(