Neden iyileştirdiniz beni ?... Deliriyordum, büyüklük hezeyanına kapılmıştım,fakat neşeli, zinde ve hatta mutluydum, ilginç ve orijinal biriydim. Şimdi daha makulüm, daha sağlıklıyım fakat herkes gibiyim. Vasatım, sıkıcı geliyor yaşamak.
İnsanın gideceği yeri olmasa da bir otogara gitmeli. Oturmalı bir sandelyeye;kavuşanları, ayrılanları izlemeli. Kavuşanların sevinci, ayrılanların hüznü. Hepsi devri daim halinde. Bazı yolculukların dönüşü yok, bazılarının var. Bazıları sessizce, bazıları damla damla yaşlarla. Bazıları gülerek, bazıları içten içe hüzünle. Hayat, yolculuktan ibaret. Yolcu ise yolun öznesi. Vesselam.