Kesinlikle hayatımda okuduğum en güzel kitap serisi. Eğer çocuk kitabı deyip okumaktan çekinen falan varsa kendini camdan falan atsın. Okumayan varsa hemen en yakın kitapçıya gidip alsın yoksa da internetten sipariş versin. Tüm insanlar okumalı bu seriyi. Şiddetle (gerçekten şiddetle) önerilir.
Sevdiğim, favori kitaplardan ayrıca sanırım distopyaya giriş kitabım gibi bir şey. Distopya sevenlere şiddetle tavsiye edilir. Kitaptaki kolonileri şimdiki dünyaya benzettim. Insanlar bölümlere ayrılıyor ve tıpkı Açlık Oyunları'ndaki gibi yarışıyor.