Kısa ve öz yazmak gerekirse kendimizi nasıl kandırdığımızı anlatan bir kitap olmuş.Gundelik hayattaki yasayimizdan tutun derinlere indigimiz kavramlara kadar günümüz insanının iki yüzlülüğünü gözler önüne sermiş,gerçekten okunması gereken bir kitap.Bir kaç kısmı hariç mükemmeldi.Kitabın guzel yerlerini çizmek istedim neredeyse yarısından fazlasını çizdiğimi fark ettim :)... Okuyun okutturun...