Filiz ÇM

Aşk bize en beklenmedik yerde ve en hazırlıksız anımızda kıskıvrak yakalar. Ve bir kez çağırdığında boyun eğip, peşinden gitmekten başka şansımız yoktur.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kim bilir, belki de cehennem insanın kendini bağışlayamamasıdır.
Sayfa 12·Kitabı okudu
9/10
·440 syf.··
2026 30. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2026 10:54
“Çünkü insan gerçeklerden sonsuza kadar kaçamıyordu. Çünkü gerçek sonsuza kadar saklanmayı kabul etmiyordu.“ kitabın özeti bir cümle… Kadınların var olmaya çalıştığı bir dünyada aşkın baş döndürücü etkisiyle yaşanan çarpık ilişkiler, narsist erkeklerin dokunduğu kadınların içine düştükleri çaresizlikler karşısında ayakta kalma mücadeleleri… Anneanneden anneye ve kıza geçen kader benzerliği… Akademinin arkayüzünde yaşanan çirkin olaylar… Herşeyi yok saymaya çalışırken beynin pilinin bitmesi ve gerçekleri su üstüne çıkarması… İlk kez Ayfer Tunç okuyorum. Okuduğum kitabın dilini, olay örüntüsünü sevdim. Tıpkı kaderimiz gibi olayların da birbirine karışması okurken beni zorlasa da hoşuma giden bir detay oldu. Kitabı bitirdiğimde içime kocaman bir fil oturdu diyebilirim… “Biz kadınlar kendi ışığımızı yaymak için ne çok mücadeleler veriyoruz…Keşke ışığımızı sadece doğru erkekler görebilse… O zaman gerçek sevgiyi bulur ve doyasıyla yaşardık bu hayatı…”dedirten bir kitap okudum ben… Derin, duygusal ve psikolojik dokunuşları olan bir eser…Doğru zamanda okumanızı tavsiye ederim.
Annemin Uyurgezer GeceleriAyfer Tunç · Can Yayınları · 20267,3bin okunma
İnsan yaşadıklarını korktuğu için unutur ya da utandığı için. Hatırlayınca acı veriyor diye unutmaz, acı kendini unutturmaz çünkü…
Sayfa 187·Kitabı okudu
6/10
·167 syf.··
2026 29. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2026 18:17
Kitabın Ankara’da geçmesi, bildiğim yerler mekanlar olması beni çeken tarafı oldu. Fakat konusu ve konunun işleniş şekli hoşuma gitmedi. Olayların anlatım dili beni hiç kendine çekmedi. İki dostun aynı kıza aşık olması ve aşık oldukları kızın ise arkadaşlarının emanet ettiği üvey kız kardeşi olması… Olaylar akıp giderken duyguların okuyucuya aktarılması konusunda pasif kalmış bir kitap, gerçekten buradaki aşkı hissedemedim.
Bizim Büyük ÇaresizliğimizBarış Bıçakçı · İletişim Yayınevi · 202010,1bin okunma