İyileşmek İçin İnsanın İnsana İhtiyacı Vardır, Çünkü En Derin Yaraları Yine Bir Başkasının Şefkati Sarar.
Nefes Almak Bazen Yük Gibi Geldiğinde, Bir İnsanın İçten Gülümsemesi Tüm Acıları Hafifletir.
Sessiz Çığlıklarımızı Sadece Yüreğiyle Dinleyenler Dindirir, İnsan Acının İlacı Yine İnsandır.
Acıyı Paylaşarak Küçülten, Sevinci Paylaşarak Çoğaltan Tek Varlık İnsandır.
Ne Kadar Kaçarsan Kaç, İnsanın Acısını Dindirecek Olan Şifa Yine Başka Bir İnsanın Merhametinde Saklıdır.
Izdıraplar Paylaşıldıkça Eriyen Bir Buz Gibidir. İnsan, İnsanın Yoldaşı Olunca Acı Diner.
Nakış Nakış İşlenen Acılar, Bir Dostun Uzattığı El İle Huzura Kavuşur.
Acı İnsanın Kaderiyse, Dermanı Da Yine Bir İnsanın Kalbindedir.
Can Yandığında İlk Sığınılacak Liman, Başka Bir İnsanın Sıcaklığıdır.
Irmak Gibi Akan Gözyaşlarını, Sadece Anlayan Bir İnsanın Varlığı Kurutur.
Sabırla Beklenen Huzur, Bir İnsanın "Yanındayım" Demesiyle Başlar.
Işık Olur Bir İnsan, Karanlıkta Kalan Acıların Üzerine Doğar.
Niyet Her Şeydir; Acıyı Paylaşmak İsteyen İnsan, Şifaya Vesiledir.
Issız Kalmasın Hiç Kimse, Çünkü İnsanın Acısını Ancak Bir İnsan Alır.
İnsan, İnsanın Aynasıdır. Kendi Acını Gören, Başkasınınkine De Şifa Olur.