Kalbim her gece seni çağırıyor, Dilruba’m,
Sokağı sessiz bir şehir gibi, göğü yıldızsız bir akşam.
Uzaklaştıkça büyüyen bir yakınlığın var içimde,
Sanki yokluğunda bile bana en yakın sendin, anlamadan.
Uzak kalmayalım …
Bu defa hiçbir rüzgâr ayırmasın bizi,
Hiçbir söz, hiçbir korku, hiçbir yarım kalmışlık.
Mutluluğunu bırak avuçlarıma,
Ben seni her gün yeniden sevmeye hazırım🌸