Kalp Hanım

Kalp Hanım
@kalphanimmm
Bir tanrıyı tanrı yapan insanoğluna iyilik yapmasıdır diye buyuran adam bu dediğinde haklı ise, yani şarap, tarım veya bunlara benzer diğer yararlı buluşları insanoğluna kazandıranlar tanrı meclisine sadece bu sayede girme hakkı elde edebiliyorsa, herkese her şeyini cömertçe sunan sadece ben olduğum halde niye onlar arasında yokum, hatta ilk sırada yerimi almıyorum?
Sayfa 12·Kitabı okudu
Reklam
'''Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.” Güneş Topla Benim İçin, Ülkü TAMER
Şiir

Kalp Hanım

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2021 9. kitabı
Reklam