mutlu

mutlu
@kaos302
çocuk gelişimi
onlisans
izmir
23 okur puanı
Ocak 2016 tarihinde katıldı
Okumak istediğimiz çoğu kitabı okumaya yetişemeyeceğiz. Belki de çoğu zaman yanlış insanlarla birlikte olacağız. Peki, ne yapmalı? Seçici olmalı. En nitelikli kitapları bulmalı. En doğru insanları seçmeli.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir tüy, bir mürekkep hokkası ve bir kâğıt, beni her zaman bir kılıçtan ya da tabancadan daha çok korkutmuştur!"
Sayfa 38
Edebiyat
İnsan kısmı açlık derdi olmayınca başka dertler bulup kendini oyalamak ister. Halbuki aç insanın kursağından başka derdi olmaz. Derdi başı, 'ay sonunu getirebilecek miyim? Çocuğumun karnını doyurabilecek miyim?'
Sayfa 70 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
1000k