Herkese Merhaba,
Serinin son kitabını okuduk ve bitirdilk. Tabikide beğenmedim, kızı zaten hiç sevmemiştim, adamı severiz dedik ona boş cıktı.
Konusu; ablasını kurtarmak için kendisinin bu yaşa kadar bir şey sap olamadığından ablası için onun evleneceği adamla evlenir ve hikaye böyle başlıyor.
Her zamanki gibi ikiside birbirlerini gördükleri anda etkılenıyorlar fılan, kız evlenince etkılenmeye başlıyorda neyse... kıtapta içeriği aşırı boş kelimelerle doldurulmuş. Kız karakterin amacı cok para harcayarak yada acık sacık elbiseler giyerek adamı delirtmeyi düşünüyor , zeka seviyesi kaç anladınız. Başrol adam ise aklı fikri kızla seks yapmak o kadar.. zaten kitap 300 sayfa 200 sayfa smut sahnelerle doluydu, o bölümleri yazamamış zaten... iki karakter sıg karakter olduğundan beklenen olaylar.. işte güya aşık oldular. Şöyle bir saçmalık var kitapta; adam böyle cok sert- duygusuz yetişirlmiş biri işte adamı duygusal ve insan yapmış bu kız... bakın böyle bir sahne yok, kız bomboş bir kız , sadece sevişerek adamı nasıl iyi bir ınsan yaptı anlamdım ben, hangi sayfada oldu mu ? hangi pragrafda oldu? Okuyucularla dalga gecıyor bu yazarlar yanii.. kızın aşık olunacak bir şeyi yok , yaptığı fılan ... adam da yoktu ... ikisi cok guzel ve yakışıklı ooo aşık oldum bide seks harika süper.
Aşk kelimesi altından sacma sapan yazılan kurgulardan cok skıldım gercekten, bu kelimeye yazılan toksit karakterlerden daha cok sıkıldım. Bide bu kız güya bakire; ama herşeyi birkaç kişi ile yapmış, bi sona gelmemışler, aşırı sacma olay. O kadar şeyi yapıp bakire kalması bana aşırı fantastık geldi... ben böyle düşündüm.neyse bitirelim...
1. Kitap aşırı kötüydü hiç begenmeyerek okudum
2. Kitap ise seride en sevdiğim tek kitap
3. Kitapta kız karakteri en iyisidi, erkek kötüydü
4.