10/10
·400 syf.··
2026 153. kitabı
𝙺𝚒𝚝𝚊𝚋𝚎𝚟𝚒 𝚂𝚊𝚟𝚊𝚜̧𝚕𝚊𝚛ı Herkese Merhabalar... Sizlere harika bir kitap ile geldim. Biz kitap kurtları tabi ki isminde kitap geçen her şeyi ayrı severiz. Hele böyle ponçik kapaklı kitap olunca da bir ayrı severiz. Eee kitabevinde geçince sevilmez mi? Hem de nasıl sevilir bayıla bayıla da okunur. İçeriği ile de harika olunca tabi ki okurdan da 10/10 puanı alır. Okuma tembelliğinden çıkaracak. Eline alınca bırakılmak istenmeyecek şahane bir kitaptı. Okurken eğlendim ve de öğrendim ehhh tabi onların kitaplara ve kitabevlerine bakış açısını ve sahiplenişlerini görünce ister istemez kıyaslamada yaptım. Neyse ben oralara girmeyim hiç. Sözün özü gözüm kapalı önereceğim harika bir kitap. Alın okuyun, okuyun hediye edin. Unutmadan yetişkin okurlar için olduğunu da ekleyeyim. (Ama öyle abartı ve cinsellik dolu değil. Altını çizeyim.) Josie ve Ryan ile tanışın Biri aşk kitapları tutkunu ve kitabevi de öyle diğeri de ciddi edebiyatın tutkunu. Durun şimdi. Kesin aşk okuyan Josie (kadın) edebi okuyan Ryan(erkek) sandınız değil mi? Ama sıkı durun tam tersi. Boston da iki kitabevi olmasına rağmen Ryan, Josie'yi tanırken , Josie Ryan'ı rakip olduklarını öğrenene kadar tanımıyor. Nasıl mı? Ama bu işlerden kâr etmek isteyen dükkanların sahibi tek bir kitapçı yeterli diyerek büyük bir tadilat yapmak istiyor. İkisinden birini seçeceğini satış durumuna göre önündeki aylarda açıklayacağını söylüyor. Onlar için kitaplar bir tutku olunca, aralarında olan rekâbet de daha tutkulu oluyor. Aynı zamanda KitapDostlari adı altında bütün kitapçıların olduğu ama isimlerini söylemedikleri bir platformda yakışıyorlar ama kim kimdir tabi bilmiyorlar. Josie'nin de Ryan'ın da orada çok iyi anlaştıkları birileri var.
Kitabevi SavaşlarıAli Brady · Nox Yayınları · 202635 okunma
10/10
·48 syf.··
2026 22. kitabı
"İlk kar yenmezmiş, dedem öyle söyledi." Merhaba gönül heybemin güzel dostları. Çevre dostu, geri dönüşüm mucidi Mina'nın maceralarına ortak olmaya devam ediyoruz. Kimler kış mevsimini seviyor? Biz tüm mevsimleri çok severiz. Mina ile birlikte kışı daha da çok sevdik. Bizler çocukken kızak yerine naylon poşetler, tepsiler ve kırık leğenler kullanırdık. Kayması da çok eğlenceli olurdu. (Laf aramızda, hâlâ karda kaymayı çok severim. ) Bu sefer Mina karın yağmasını heyecanla bekliyor. Kar yağınca da macera başlıyor. Kuzenleriyle hem eğleniyor hem de geri dönüştürülebilecek her şeyi kendilerine bir eğlence aracına dönüştürüyorlar. Sizce bozuk bir elektrik süpürgesi çiçek açar mı? Hadi hep birlikte Mina ve kuzenlerinin macerasına katılalım. Kuşları da aç bırakmayalım, onlara bir kuş yemliği yapalım. Nasıl mı? Bunun cevabı kitabımızın sayfalarında gizli.
Yeşil Kalkan: Dönüşüm OperasyonuTuğba Soydan · Çınaraltı Yayıncılık · 20269 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
TUTKULU KAOSLAR
6/10
·424 syf.··
2026 23. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2026 11:43
Herkese merhaba, Yorum yazmam bir hafta oldu ama işler güçler diyorum. Serinin son kitabı sanıyorduk ama değilmiş devamı gelıyormuş , gereksiz bence bitir artık da yeter... öyle güzelde yazmıyorsun artıkk... tabikide beklentımin cok altında kaldı valla , aşırı heyecanlıydım bu kitaop için ama ne istediğini bilmeyen bir adam ve şımarık bir ergen bir kızı okuduk. Şöyle ki; iki karakter içinde aşırı heyecanlıydım. Birbilerinenden nefret eden çifti okumak için sabırlazdım bılırsınız severiz her türlü nefretten aşka olan hikayeleri... burdada zoraki evlilikte var onuda severiz ... ama karakterler o kadar aşağada kalmış ki ne zoraki evlilik nede nefretn aşk kurtarmış hikayeyi... devamlı kızın sacma sapan hallerini okuduk, adamında ne istediği bilmeyen tavırlarını... aşklarıda bana çok gecmedi. 6 puan verdim, çünkü öyle sapkın bir şey yoktu bir önceki kitap gibi (aşırı iğrenç bir kitaptı) ondan ötürü... ama asla 6 dan yukarı bır puanıda haketmıyor.. smut sahnelerde eh işteydi. Sonrası fılan da beni hiç tatmin etmedi. Bittirdikten sonrada ‘’eee bunu bekledik bu kadar’’ dedim. Seride bir kaç kitabıda göre daha iyidi ama karakterler aşırı toksik yazmış yani, aralarında sacma bir ilerleyiş oldu. Ben kız karakteri daha olgun biri beklıyordum... tamam asi olabilir fılan ondan sorunum yok baş kaldrabilir ama resmen ergen bir kızın şımarık hallerini okuduk. Başrol adam ise daha çok şaşırttı beni, hiç göründüğü gibi değildi bence... Neyse okuduk bitti....gelecek kitapta yaş farkı cok galıba, okumayabilirim... 40 üstü adamları okumak ıstemıyorum yanlarına 18 yaşında kız koyuyorlarsa...
Dark romance
Tutkulu KaoslarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 202656 okunma
Puan vermedi·517 syf.··
2026 26. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2026 21:49
Jack London & Martin Eden Ahhh Martin diyorum... Bir aşk insanı dönüştürebilir mi? İnsan o dönüşümden razı olur mu zaman geçtikçe? Vardığımız nokta ne kadar emek harcarsak harcayalım bizi mutluluğa eriştirir mi? "Nice insanlar gördüm, üstünde elbise yok, nice elbiseler gördüm içinde insan yok." Düsturu hakikat olabilir mi? Temelde bu soruların etrafında dönerek okudum romanı. Martin'in geçtigi sorgulama aşamalarından geçerek. Onun aradığı hayatının anlamıydı muhakkak. Daha doğrusu Jack London'un aradığı. Zira bu romanın yarı otobiyografik roman olduğu ifade edilmiş. Dili, akışı, kurgusu ve çevirisiyle beğendiğim romandan bazı alıntılar ve ufak yorumlarla sözlerimi bitirmek isterim. *"İnsan denilen yaratığın zihninde yer etmiş olan; kendi renginin, inancının ve siyasetinin en doğrusu olduğu, en iyisi olduğuna ve dünyanın dört bir yanına dağılmış diğer tüm insanların kendisinden daha talihsiz konumlara sahip olduğuna inanmasını sağlayan o dar görüşlülük..."* Kibir ne kötü bir hastalıktır. *"Ruth, eğer açlğı ve susuzluğu, sıcağı ve soğuğu hissediyorsa, aşkı da hissedebilir, yani bir adama âşık olabilirdi. Eh, Martin de bir adamdı. Neden o adam olmasındı? "İşleri iyi etmek benim elimde," diye hararetle mırıldandı. "O adam ben olacağım. Kendimi o adam haline getireceğim. Her şeyi iyi edeceğim."* Ne büyük bir yanılsamadır başkasının sizi görmek istediği konuma yükselince (bu her bakımdan olabilir) onun tarafından sevilecek olma düşüncesi. Martin ne yazık ki bu yanılsamaya düştü ve büyük bir hayalkırıklığı yaşadı. *"Umursamaz çobanları pencereden gün ışığına ve ağaçlara bakarken zaman sürüsünün bütün dakikaları kayboldular"* ne hoş bir ifade. Kitabın en beğendiğim cümlesi bu oldu *"Kitaplar yazılmıştı"* Martinin en büyük serzenişiydi bu cümle. Ünlü
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,3bin okunma
10/10 :)))
Puan vermedi·448 syf.··
2026 2. kitabı
Uyarı: Incelemem genel olarak tum seri adınadır.Spoiler içermektedir. (Yazım yanlışları varsa uzgunum uzun oldu biraz :DDDDDDDD) Ne kadar övsem az dediğim nadir kitaplardan. Seriyi kaç kere tekrar tekrar okumuş biri olarak kitabı bir de benden dinleyin. İlk once konusuna olan sevgimden bahsedecegim. Konusu insanı oyle icine cekiyor,oyle sizi o evrenin parçası yapıyor ki kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Karakterlerle kurulan bağ kitaba karsı sevginizi ikiye katlıyor. Ayrı ayrı karakterlere deyinmek istiyorum. Alaz: 2. Kitabın sonu ve seri boyunca yaptığı hatalar yuzunden Yaralasar okuyucuları sevmeyenler ve sevenler olarak ikiye ayrılmış olsada ben seven taraftayım. Sevmeyenlere de saygım sonsuz tabii. Ozellikle Alazın gecirdigi karakter degisimi beni cok mutlu etmisti. Sedef: Sedefi sevmeyen ve sımarık bulan o kadar fazla kisi var ki... Ama ben yine seven taraftayım. Kız seri boyunca cok acı seyler yasadı ve bunların hepsine rağmen bir sekilde hep ayaktaydı.Bencil oldugunu dusunmuyorum. Evet ilk kitapta bu tarz hareketleri vardı ama 2. Kitabın sonunda Alaz digerlerini sectiginde onları sectigin icin tesekkurler demesi bence bunun kanıtlarından sevmeyenlere yine saygım sonsuz tabii. Kuzey: Sevmeyen yoktur bence :) Kuzeyle Sedefin kardesligi kitap boyunca beni hep etkiledi. Aynı zamanda derin hikayesi ve guclu durusunun ardinda ki kırılgan ruhu okurlara kendini sevdirmesinde ki en guclu etkenlerden. Naz: Suslu,minyon ama guclu dendiginde akıllara Naz geliyor :DDD Tesiste en kucuk olayda hemen atlaması bunun kanıtı. Nurbakiye kitaplığımın en süslülerinden dir kendisi. Hakan: Kendisi,gecmisi ve komikligiyle serinin en komiklerinden. Yine Sedefle olan kardesligi,gunun sonunda ne olursa olsun kus kalmamaları cok sirin. Gecmisi okurları en derinden etkileyen
1000Kitap
Yaralasar - 1Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 202113,1bin okunma
Sevgiyi Bulunca - inceleme
5/10
·376 syf.··
2026 7. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2026 16:31
Herkese Merhaba, Serinin son kitabını okuduk ve bitirdilk. Tabikide beğenmedim, kızı zaten hiç sevmemiştim, adamı severiz dedik ona boş cıktı. Konusu; ablasını kurtarmak için kendisinin bu yaşa kadar bir şey sap olamadığından ablası için onun evleneceği adamla evlenir ve hikaye böyle başlıyor. Her zamanki gibi ikiside birbirlerini gördükleri anda etkılenıyorlar fılan, kız evlenince etkılenmeye başlıyorda neyse... kıtapta içeriği aşırı boş kelimelerle doldurulmuş. Kız karakterin amacı cok para harcayarak yada acık sacık elbiseler giyerek adamı delirtmeyi düşünüyor , zeka seviyesi kaç anladınız. Başrol adam ise aklı fikri kızla seks yapmak o kadar.. zaten kitap 300 sayfa 200 sayfa smut sahnelerle doluydu, o bölümleri yazamamış zaten... iki karakter sıg karakter olduğundan beklenen olaylar.. işte güya aşık oldular. Şöyle bir saçmalık var kitapta; adam böyle cok sert- duygusuz yetişirlmiş biri işte adamı duygusal ve insan yapmış bu kız... bakın böyle bir sahne yok, kız bomboş bir kız , sadece sevişerek adamı nasıl iyi bir ınsan yaptı anlamdım ben, hangi sayfada oldu mu ? hangi pragrafda oldu? Okuyucularla dalga gecıyor bu yazarlar yanii.. kızın aşık olunacak bir şeyi yok , yaptığı fılan ... adam da yoktu ... ikisi cok guzel ve yakışıklı ooo aşık oldum bide seks harika süper. Aşk kelimesi altından sacma sapan yazılan kurgulardan cok skıldım gercekten, bu kelimeye yazılan toksit karakterlerden daha cok sıkıldım. Bide bu kız güya bakire; ama herşeyi birkaç kişi ile yapmış, bi sona gelmemışler, aşırı sacma olay. O kadar şeyi yapıp bakire kalması bana aşırı fantastık geldi... ben böyle düşündüm.neyse bitirelim... 1. Kitap aşırı kötüydü hiç begenmeyerek okudum 2. Kitap ise seride en sevdiğim tek kitap 3. Kitapta kız karakteri en iyisidi, erkek kötüydü 4.
Dark romance
Sevgiyi BuluncaGabrielle Sands · Artemis Yayınları · 2025225 okunma