hayalköşem

hayalköşem
@kara_ay
"Xururuca." "N'oldu" "Ağlarsam ayıp olurmu?" "Ağlamak asla ayıp değildir, sersem.niyeki?" "Bilmem,henüz alışamadım.içimdeki kafes bomboş kaldı sanki..."
Sayfa 68
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kıvılcımı söndüremezsen , ateşi zapt edemezsin...
En acısıda ne biliyor musun ? Ağlayamamak
Savaşmadan kazanılan zafer,zafer değildi benim için
En sessiz sessizliğe aitim,benim için doğru olan bu.
Sayfa 246