“Korkarlardı, ama bir süreliğine .Çünkü insan denen mahlukun en önemli niteliklerinden biri unutmaktı .İyiliğide kötülüğü de ,unuturlardı .O yüzden aynı hataları tekrarlardı.”
“Anılar önemlidir .Anılar yaşananları hatırlatır .Yapılan kötülükleri ve iyilikleri,acıları ve mutlulukları.Anılarını unutursan,yaşananları da unutursun.Yaşananları unutursan,geçmiş tekrar eder.”