Ayşe Karadağ

Ayşe Karadağ
@karadagayse
“Korkarlardı, ama bir süreliğine .Çünkü insan denen mahlukun en önemli niteliklerinden biri unutmaktı .İyiliğide kötülüğü de ,unuturlardı .O yüzden aynı hataları tekrarlardı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Anılar önemlidir .Anılar yaşananları hatırlatır .Yapılan kötülükleri ve iyilikleri,acıları ve mutlulukları.Anılarını unutursan,yaşananları da unutursun.Yaşananları unutursan,geçmiş tekrar eder.”
Sayfa 407·Kitabı okudu
“Çocuklarından nefret edenler sonsuza kadar nefretle anılacaktır .İster ölümlü olsun,ister ölümsüz, kendi soyuna ihanet edenler,ihanetin en korkuncuyla cezalandırılacaktır.”
Sayfa 123 - YKY·Kitabı okudu
“Unutmanın bedelini ödeyecek unutanlar !”
Sayfa 13 - YKY·Kitabı okudu
“Hayat rüzgâr gibi gelip geçiyor,sen yatıp uyumaktan söz ediyorsun .Sönmeyen bir alev olmalısın.”
Sayfa 493 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu